Välkommen till min nystartade blogg

Har efter mycket funderande till slut bestämt mig för att starta en blogg. Mitt bloggande kommer att kretsa kring bilder av flygplan. Har varit flygintresserad i drygt 40 år och fotograferat flygplan nästan lika länge. Bilderna här kommer att hämtas ur min egen produktion.  Har alltid varit flyghistoriskt intresserad och därför kommer bloggandet i huvudsak att kretsa mycket om just flygplan från förr.  Bloggen kommer att fyllas på när jag känner för det, inspirationen får styra takten.

8 svar till “Välkommen till min nystartade blogg

  1. Hej Peter!

    Ser fram emot att läsa denna blogg – & kika på bilderna förstås – lycka till!

    //Gunnar Åkerberg

  2. Wow Peter… Härligt! Kommer att följa även denna blogg med stort intresse, och göra vad jag kan för att sprida info om den. Good Luck!!!

    // Pelle

  3. Spännande Peter önskar dig stor framgång med din blogg och ser fram mot många kaxiga flygbilder . / Uffe

  4. Nu måste man hålla sig online 24/7. Det är jättekul att du startat upp en egen blogg. Jag ser verkligen fram mot allt som kan dyka upp.

    //Håkan

  5. Congratulation!

    Howdy Peter,

    Looks awesome and here will be many great & fantastic shots from you……

    Cheers!
    Janne

Kommentera

