Warbirds i gråväder

Idag är det en riktig gråvädersdag, i alla fall där jag bor, typisk för november. I ett försök att muntra upp lite, kommer här två bilder med gråväderstema. De togs i våras när vi flög till en flygdag i Kalmar. Tog naturligtvis bilder även om vädret var riktigt trist. Olof Lindelöf flög Sk 16 ”Mean Machine” medan hans dotter Linnea satt i baksits och försökte hänga med på kartan. På bilden nedan flyger Janne Andersson i Mustangen ”Old Crow” i regnet.

Blogginlägget med bilder från flygdagen i Kalmar finns här.

4 svar till “Warbirds i gråväder

  1. Gråväder kan ge ett riktigt skönt ljus som framhäver flygmaskinerna och du har ju lyckats till hundra procent (som vanligt).

  2. Ehum… jag försökte inte hänga med på kartan, jag visste precis var jag var 😉
    Det är faktiskt jag som är orienteraren i familjen 🙂

Kommentera

